بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری پروژه سد شهرچای ارومیه با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی 

در قالب طرح حمایت از تولید مشکلات سرمایه‌گذاری پروژه سد شهرچای ارومیه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بررسی شد.

به‌گزارش میراث آریا، جواد کرمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی به همراه غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، رضا حیدری، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی دیگر از مسئولان در قالب طرح حمایت از تولید از روند اجرای پروژه سرمایه‌گذاری سد شهرچای ارومیه بازدید کردند.

در این بازدید مشکلات و موانع پیش روی پروژه مورد بررسی قرار گرفت که یکی از مشکلات ارائه ضمانت تعهدات به شرکت آب منطقه‌ای استان بود که برای این منظور مقرر شد با  توجه به پیشرفت کار و ترتیب اجرای فازبندی پروژه در هر مرحله تضمین لازم از سوی سرمایه‌گذار ارائه شود و حل مشکل تردد مراجعان و متقاضیان درب ورود و خروج جداگانه‌ای تعبیه شود.

موافقت اصولی طرح سرمایه‌گذاری سد شهرچای ارومیه در سال ۱۴۰۰ صادر شده است و طبق این طرح مقرر است یک مجتمع گردشگری شامل بخش‌هایی مانند اقامتی، پذیرایی، نمایشگاه محصولات محلی، آب‌نما و محلی برای انجام ورزش‌های آبی مانند قایق‌سواری راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072501811
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha